Click 

 

دانلود هایلایت مدلی منتشر شده از مینی آلبوم YOUNG-LUV.COM همراه با ترجمه ترک‌ها 🎶

🔹تایتل ترک RUN2U

 

 «برام مهم نیست، هر فکری خواستی بکن

من نمیتونم بس کنم چون عاشقتم.»

 

🔹ترک Same Same

 

 «جفتمون احساس یکسانی داریم

فک نکنم چیزی تغییر کنه

حتی اگه سعی کنیم زمان رو کش بدیم

بیبی نمیخوام وقتمو هدر بدم»

 

🔹ترک 247

 

«میخوامت، برای یه لحظه بیشتر میخوامت

رویای تو

برخورد با تو

نصف نه بلکه کل قلبت رو بهم بده*

میتونی عینکت رو برداری و نگام کنی**

باهام رو به رو شو» 

 

* لیریک ASAP 

** لیریک STEREOTYPE 

 

 

🔹ترک Butterfly

 

 «بدون هیچ دلیلی

عاشقت بودم

چون می درخشیدی

تبدیل به یه دلیل شدی»

 

🔹ترک I want you baby

 

 «میتونی تنها ستاره من باشی

میخوامت بیبی، تا یه ستاره بشی

فقط میخوام تبدیل به یه ستاره بشی

فقط میخوامت بیبی

یه قلب پر از احساس

میخوام هر چقدر دلم خواست بغلت کنم.»

 

 

🔹ترک Young Luv

 

 «یه چیزی بگو

طوری که انگار قراره همه چی رو بدی به من

آره من دو دل نمیشم

ناشیانه میای سمتم و وانمود میکنی عاشقمی

دوباره نه...»