آپدیت بابل یون ؛

 

"جایونی🐯" 

 

آپدیت بابل سئون ؛

 

” ترنده “ 

 

آپدیت بابل سئون ؛

 

” یه مثال از وقتی که ترند رو اشتباه انجام میدی “  

 

آپدیت بابل | جی ؛

 

" امروز مامانم اومد سئول و باهم شکوفه های گیلاس رو دیدیم ! خیلی قشنگ و آرام بخش بود چون توی این زمان تونستیم شکوفه های گیلاس رو ببینیم . من خیلی خوشحالم >< هوا هم امروز خیلی خوب بود !

" این ورژن بدون مردم‌ ـه..هوهو ! "

" امروز چیکارا کردید ؟ " 

 

آپدیت بابل | سئون ؛

 

” براتون یچیزی اوردم... “

” عکس خودم !! “

” این گلها نشونه‌ی فصل بهارن ، شکوفه های درخت آلو !!! “

” ولی اینجا دو مدل گل هست، یکیشون یون سه‌اونه “

” یه چیز دیگه هم خریدم ... حدس بزنین چیه “

” اشتباه اشتباه اشتباه اشتباه ... “

” درواقع تربچه و پیاز سبزه “

” داشتم یه ولاگ توی یوتیوب نگاه میکردم و دیدم که برای درست کردم تخم مرغای سوخاری پیاز سبز خودشون رو قاچ میکنن “

” من تخم مرغ سوخاری درست نمیکنم ولی تصمیم گرفتم بخرم تا بکارمشون “

” تربچه ها رو هم واسه ی مادربزرگم خریدم که توی فصل درست کردن کیمچی ازشون استفاده کنه “

” شما تا حالا آرزوی اینو داشتید که توی حیاط پشتی خونتون یه باغچه‌ی کوچولو داشته باشین و بتونین هر چیزی که میخواین رو توش بکارید؟ “

” من واقعا نمیدونم چی بکارم “

” امکان پذیره اصن؟ “ 

 

آپدیت بابل | سئون ؛

 

” روی سرم هلو رشد میکنه “